Stichting Info BDSM werkt samen met een uitgeverij. Die verkoopt onze (en andere) uitgaven, maar heeft verder niets met de werking van de Stichting te maken. Zij faciliteert enkel de website, de facturatie, de distributie en de klantenservice. De uitgeverij is wettelijk verplicht zich aan de Europese privacywetgeving te houden. Alle auteursrechten van onze boekuitgaven en van alle door ons geschreven teksten berusten ook bij de uitgever.

Een groot deel van de omzet die gerealiseerd wordt met verkoop van boeken, vloeit terug in de betaling van de werkingskosten van de Stichting.

Stichting Info BDSM wenst alle bezoekers een aangenaam en nuttig "verblijf" op onze website ! We hopen, samen met jullie, de vooroordelen die er over BDSM bestaan verder op te helderen.

Op dit moment bieden we volgende downloads aan:

1. de e-boeken "Ik wil je beheersen!" (ook in papieren versie verkrijgbaar) en "BDSM, ik beheers je!", beiden voor mensen die meer willen lezen over of en hoe ze met hun behoeften kunnen omgaan. Wat het tweede boek betreft, bepaal je zelf wat je voor dit naslagwerk wenst te betalen.

2. de onderzoeksresultaten van 5 wetenschappelijke onderzoeken naar de psychologische karakteristieken en beleving van BDSM-beoefenaars; je vindt ze hier. De downloads zijn gratis, maar beperkt tot 1 exemplaar per klant.

3. de 7 eerste boeken uit de e-reeks "Seks, Genot & Grenzen": "Fisten of vuistneuken", "Deepthroaten of keelneuken", "Squirten of spuitend klaarkomen", "Bondage. Hoe hou je bondage heerlijk en veilig?", "Vrouwelijk orgasme en -regulering" en "Mannelijk orgasme en -regulering". Daar is recent een nieuwe titel aan toegevoegd: "Orale seks en bevrediging".

Deze serie boeken geeft wetenschappelijke informatie gecombineerd met veel ervaringsverhalen van tientallen mensen. Aanraders voor mensen die graag experimenteren. Deze gratis boeken (maximaal 1 ex. per klant) kunnen ook interessant zijn voor niet-BDSM'ers. Je vindt er hier alles over.

Naast dit aanbod, vind je ook een aantal boeken van derden, meestal fictie, verhalen, previews, blogs en natuurlijk heel veel informatieve artikels.

Wanneer je iets wenst aan te kopen, lopen de betalingen via PayPal en daarvoor heb je een geldige creditcard nodig.

Heb je geen creditcard of wens je niet via PayPal te betalen, dan kan je het aankoopbedrag ook overschrijven op volgend IBAN-rekeningnummer:

BE83 9731 3970 7215 - BIC-code: ARSPBE22 - ten name van TRISKELEON BVBA - met vermelding van: (de titel van de publikatie of je e-mail-adres)

Volg ons op Twitter: @infoBDSM