Steunen kan!

De laatste tijd krijgen we geregeld de vraag: "Hoe kunnen we jullie vrijwilligerswerking steunen?"

Ja, die mogelijkheden zijn er, hoewel onze anonieme opstelling dat niet zo eenvoudig maakt. Maar onze anonimiteit is juist onze kracht omdat we daardoor een erg lage drempel creëren voor mensen die met vragen zitten en naar een klankbord zoeken. Onze anonimiteit vormt ook de beste garantie voor hun anonimiteit.

Een 1ste mogelijkheid

Sinds kort nodigen we "ambassadeurs" uit. Kijk voor meer uitleg hierover op volgende link:

Stichting Info BDSM heeft een account op Twitter en op Facebook. Beide links zie je in de rode balk op onze homepage. (zie blauwe icoontjes: http://www.stichtinginfobdsm.eu/nl )

Voor ons als Stichting zijn deze ambassadeurs enorm belangrijk omdat ze mee helpen onze boodschap en informatie (via Twitter en Facebook) uit te dragen en door hun inspanningen onze werking weer onder de aandacht brengen van meer mensen. Meer handen maken dat werk aanzienlijk lichter!

Een 2de mogelijkheid

Onze vrijwilligerswerking wordt deels gesponsord (beheer en onderhoud website, telefoon- en verplaatsingsonkosten, kosten facturatie, boekhouding, stockage, verzendingen,…) maar we willen voor "geld" graag altijd iets terugdoen of -leveren. We wensen niet de indruk te doen ontstaan dat we op geld zitten te azen. Ons werk drijft op passie en overtuiging, maar het kost uiteindelijk ook jaarlijks een bom geld…

Je kan onze werking steunen door het aankopen van boeken (eigen en van derden):

Een "bijzondere" is volgend boek (bijzonder omdat je daar zelf kan bepalen wat je betaalt):

Je kunt boeken voor jezelf aankopen, maar ook schenken aan derden.

Dit is de meest directe steun omdat een grootste deel van die inkomsten weer naar de kosten van de Stichting gaat.

Een aantal mensen vinden aankopen doen via onze website lastig omdat je je dient te registreren met je persoonlijke gegevens, een PayPal-account aan te maken of een overschrijving te doen naar een bankrekening. Dat begrijpen we uiteraard, maar we wensen wel te benadrukken dat de webbeheerder zich wettelijk aan de Europese privacywetgeving dient te houden.

Wil je dit liever niet, dan kan je natuurlijk onze boeken aankopen via een “algemene” boekshops zoals bv. bol.com en enkele tientallen andere. De return voor de Stichting betreft dan maar enkele luttele euro’s, maar wie via deze weg boeken aankoopt wordt dan weer beschermd door de privacy-maatregelen van die boekshops. Wij weten nooit wie wat gekocht heeft; die info blijft bij de boekverkoper.

Een 3de mogelijkheid is onze werking steunen door een schenking.

Het rekeningnummer hiervoor is IBAN: BE83 9731 3970 7215 - BIC-code: ARSPBE22 - ten name van TRISKELEON BVBA - met vermelding van: STEUN STICHTING

Een 4de mogelijkheid voor steun is het plaatsen van recensies op bol.com en dergelijke.

Zie bv.:

En we staan ook nog op een heleboel andere boekensites. Goeie recensies zwengelen de verkoop aan, dus ook dat helpt weer.

Een 5de mogelijkheid is meewerken aan onze doelstellingen door mee te schrijven aan onze boeken en brochures, artikels of blogs aan te leveren, opbouwende kritieken te geven, door te linken naar onze website, of op een of andere wijze bij te dragen tot de verspreiding van de aangeboden informatie.

Ik hoop hiermee enkele mogelijkheden gegeven te hebben waarmee je onze werking een zetje geeft.

We danken jullie voor elke steun die jullie ons willen geven, maar uiteindelijk steun je ons het meest door wat goeds voor jezelf te doen met de info en adviezen die we je aanreiken. We hopen vooral dat jij er beter van wordt!

Het team van Stichting Info BDSM

32/2015-1