Mailen? Zo maar?!

Dan heb je www.stichtinginfobdsm.nl gevonden en een mailbox voor vragen (stichtinginfobdsm@gmail.com). Maar dan? Gek toch eigenlijk om zomaar een vraag of een mailtje te sturen naar een compleet onbekende.

Goed dat je voorzichtig bent en eerst goed kijkt en leest voordat je zomaar je ziel en zaligheid op tafel legt! Maar wees gerust. Je mag beginnen zoals het voor jou makkelijk is. Je mag vertellen wat je kwijt wilt en je hoeft niet te schromen. Wij zijn gewend om over seks, kinky seks en “vreemde” verlangens te praten.
Je wilt iets vragen, meer informatie of meer duidelijkheid voor jezelf creëren? Hoe duidelijker je bent in je vragen en wensen, des te beter kunnen we je proberen te helpen.

Vraag naar een man of een vrouw, zeg wat er op je hart ligt en wees duidelijk in wat jij nodig hebt. Wij kunnen dan kijken wie en hoe we dit het beste voor je kunnen doen.

De eerste mailtjes komen altijd bij 1 vaste drempelpersoon binnen. Die zal je doorzetten of doorsturen naar de vrijwilliger die het beste past bij jouw wensen. Als je in de kop van je mail de naam schrijft van die vrijwilliger, is die mailwisseling tussen jullie beiden, en daar blijft ze ook.

Dus, gewoon heel duidelijk zijn in wat je wilt, ook al zijn wij een vrijwilligersverband en doen wij ons werk kosteloos, je mag zomaar zeggen en vragen wat je wilt. Dat klinkt misschien een beetje gek, maar wij kijken niet meer zo op van een beetje gekke dingen;-)

Het team Stichting Info BDSM

1/2013-1